Посланието на устните
Днешното червило дължи популярността си на кралица Елизабет I, която през 16-ти век в Англия налага модата на контрастно червените устни върху порцеланово бяло лице. По това време консистенцията му се получава от растителна боя и пчелен восък.
Модерното червило с въртяща се гилза дебютира през 1923 г., а през 1930 г. Max Factor представят първия гланц за устни в света.
Жените наистина обичат да носят червило – всяка година в света се продават между 800 и 900 милиона червила.
Според специалистите няма устни, на които да не отива червило. Просто е необходимо да се намери най-правилния цвят и нюанс. И добавят: “има устни, на които им е нужна само капка цвят, за да изгреят.”
При избора на червило има редица фактори, с които да се съобразим, като най-важните от тях са: големината на устните, ширината на усмивката, разстоянието между носа и устните, както и между устните и брадичката.
Разбира се, не само анатомичните дадености са от значение. Важно е също да съобразим с какво сме облечени, къде отиваме и какво послание искаме да изразим чрез визията си.
Напълно вярно е, че едно ярко червило може да бъде бижуто към нашата рокля!
Бъдете смели и експериментирайте!